5. 7. 2018.

Testenina / pasta sa 4 vrste sira

Pozdrav dragi čitaoci, današnji recept me je poprilično namučio. Na Internetu ima mnogo verzija a meni nije uspeo baš ni jedan pa sam odlučila da napravim po svom ukusu i na neki moj način . Ukusi su različiti a ako Vam se dopadne pokušajte da napravite . 


Instagram➡️https://www.instagram.com/p/B0WO7Y1oKdp/?igshid=1r7a0in8ii1jq

* U ovom receptu sam izbegla korišćenje neutralne pavlake jer mi smeta a ako ste i Vi intolerantni na nju ovo je odlično rešenje da napravite ovo jelo!

Sastojci :
  • testenina / pasta ( mera nije bitna kao ni vrsta) u mom slučaju to su tajatele
  • ulje i so za kuvanje testenine

Postupak kuvanja testenine imate na mom blogu tako da ću ovde u kratkim crtama napisati. U šerpu sipate vodu, malo ulja i so. Ringlu na kojoj kuvate stavite na najveći broj. Kad proključa stavite testeninu / pastu i kuvate dok ne postane mekana ili pratite uputstvo sa kese za minutažu kuvanja. Procedite gotovu testeninu.

Za sos će Vam trebati:
  • pola šolje jogurta
  • kašika pavlake
  • 50 g trapist sira
  • 50 g gauda sira
  • 50 g edamer sira
  • 100 g sitnog sira
( sireve birajte po svom ukusu, ovo je samo moj predlog )

Začini:
  • Biber
  • Peršun ( sušeni )
  • Origano
  • So( vrlo malo jer su sirevi slani)

Postupak pravljenja sosa:

U šolju sa jogurtom stavite kašiku pavlake i sjedinite kašikom ili viljuškom da bude bez grudvica. U šerpicu sipajte jogurt sa pavlakom i na tihoj vatri kuvajte ali ne sme da proključa ( samo da se ugreje).
Sve žute sireve ( trapist, gauda, edamer) narendajte u jednu posudu ili naseckajte na što sitnije komade ( time ćete skratiti proces otapanja sira ).
Kada jogurt sa pavlakom bude pred ključanje dodajte sireve i pojačajte intenzitet ringle da se sirevi otope i sjedine. Sve vreme mešajte. Dodajte začine po ukusu, nemojte da preterate sa kiličinom soli i bibera. Na kraju dodajte i sitan sir. On ne mora da se topi on će samo zgusnuti ovaj sos . Skuvanu testeninu direktno dodajte u sos pa poslužite. Prijatno i uspešno pripremanje recepta Vam želim.

Нема коментара:

Постави коментар